.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
قطار ویژه اربعین برای نخستین بار در راه آهن شمال فعال و قیمت بلیت رفت و برگشت ۲۸۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت بلیت قطار ویژه اربعین ۲۸۰ هزار تومان
قطار ویژه اربعین برای نخستین بار در راه آهن شمال فعال و قیمت بلیت رفت و برگشت ۲۸۰ هزار تومان تعیین شده است.(ادامه)
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد. آماده‌باش دستگاه‌های امدادی برای تعطیلات پایان هفته در مازندران
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به تعطیلی پیش روی از آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسانی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون گردشگری مازندران گفت: مازندران نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می باشد. حسنی : مازندران در همه فصول پذیرای گردشگران است
شمال نیوز: معاون گردشگری مازندران گفت: مازندران نه تنها در ایام نوروز بلکه در تمام طول سال و تعطیلات پذیرای گردشگران و مسافران می باشد.(ادامه)
گروه‌های ارزیابی از سوی استانداری مازندران عملکرد مدیران دستگاه‌های خدمات رسان را بررسی و با مدیران کم کار برخورد می‌کند. مدیران کم کار مازندران در تعطیلات نوروزی منتظر برخورد اداری باشند
گروه‌های ارزیابی از سوی استانداری مازندران عملکرد مدیران دستگاه‌های خدمات رسان را بررسی و با مدیران کم کار برخورد می‌کند.(ادامه)
ساعت پرواز‌های روزانه در فرودگاه بین المللی شهدای ساری تغییر کرده است. تغییر ساعات پرواز در فرودگاه ساری
ساعت پرواز‌های روزانه در فرودگاه بین المللی شهدای ساری تغییر کرده است.(ادامه)
ورود ۹۰ هزار تن گندم به بنادر مازندران
۹۰ هزار تن گندم با ۱۸ فروند کشتی وارد بنادر مازندران شده است.(ادامه)
احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو
مدیرکل راهداری مازندران از احتمال وقوع سونامی سفر در نوروز پیش رو خبر داد.(ادامه)
آمادگی کامل مازندران برای میزبانی از مسافران نوروزی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به فعال شدن نوروزگاه‌ها در استان گفت: مازندران آمادگی کاملی برای میزبانی از مسافران نوروزی دارد. (ادامه)
اجرای طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز از ۲۵ اسفند
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح ساماندهی و ارتقای خدمات سفر ویژه نوروز از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. (ادامه)
شمال نیوز: اعضای شورای اسلامی شهر تنکابن، محمد ابراهیم لاریجانی را به عنوان شهردار منتخب خود معرفی ‏کردند.‏ لاریجانی شهردار جدید تنکابن شد
شمال نیوز: اعضای شورای اسلامی شهر تنکابن، محمد ابراهیم لاریجانی را به عنوان شهردار منتخب خود معرفی ‏کردند.‏(ادامه)
راه اندازی ۳ مرکز واکسیناسیون از سوی هلال احمر مازندران
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از راه اندازی ۳ مرکز تجمیعی واکسیناسیون این جمعیت در شهرستان‌های ساری، بهشهر و آمل خبرداد.(ادامه)
راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون کرونای هلال احمر در ساری
مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران از راه اندازی نخستین مرکز واکسیناسیون این جمعیت در شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
تجهیز ۱۵۰ تخت بیمارستانی توسط سپاه کربلا مازندران
فرمانده سپاه کربلا گفت: ۱۵۰ تخت بیمارستانی با توجه به شرایط کرونایی مازندران توسط سپاه کربلا تجهیز و تکمیل شد.(ادامه)

رئیس ستاد مدیریت بحران آمل گفت درپی این ریزش سنگ ازکوه در دو طرف تونلی در جاده هراز، تعداد ۸ دستگاه خودروی عبوری با ۲۲ سرنشین که در میان آنها چند زن وکودک نیز حضور داشتند. به علت ریزش کوه، ۸ خودرو با ۲۲ مسافر در تونلی در جاده هراز محبوس شده بودند / پلیس راه مازندران: محبوس نشده بودند؛ خودمان به داخل تونل هدایتشان کردیم تا سیلاب فروکش کند
رئیس ستاد مدیریت بحران آمل گفت درپی این ریزش سنگ ازکوه در دو طرف تونلی در جاده هراز، تعداد ۸ دستگاه خودروی عبوری با ۲۲ سرنشین که در میان آنها چند زن وکودک نیز حضور داشتند.(ادامه)
رصد فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی
رئیس کل دادگستری مازندران از لزوم تشدید نظارت‌ها بر فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
تشدید بازرسی‌های ویژه کرونایی از نانوایی‌ها
نظارت ویژه بر واحد‌های خبازی با توجه به آغاز پیک چهارم کرونا در مازندران تشدید خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : حسینقلی قوانلو با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری اظهار امیدواری کرد جرات و جسارت مدیران بیشتر شود و همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها برای مانع‌زدایی از مسیر تولید در سال 1400 سرعت گیرد. اشتغال 11 هزار نفری در سال 99/ مسئولان جرات خودرا بالا ببرند/ دادستان کل پیگیر مصوبات ستاد تسهیل
شمال نیوز : حسینقلی قوانلو با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری اظهار امیدواری کرد جرات و جسارت مدیران بیشتر شود و همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها برای مانع‌زدایی از مسیر تولید در سال 1400 سرعت گیرد.(ادامه)
خاموش شدن تنور ۱۸۷ نانوایی
۱۸۷ نانوایی متخلف در مازندران پلمب شدند.(ادامه)
شمال نیوز : شیوع ویروس کرونا در مازندران از اوایل آبان ماه تشدید شد و اکنون بیش از ۸۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند .... ادارات در کدام شهرهای مازندران تعطیل است ؟+شروط تعطیلی کارکنان
شمال نیوز : شیوع ویروس کرونا در مازندران از اوایل آبان ماه تشدید شد و اکنون بیش از ۸۴۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند ....(ادامه)
شمال نیوز : وی با اظهار نگرانی از مسافرت به شمال در تعطیلات پیش رو گفت: بررسی ها نشان می دهد بعد از هر تعطیلات و مسافرت پایتخت نشینان به شمال، میزان شیوع کرونا در این استانها افزایش می یابد .... بعد از هر تعطیلات میزان شیوع کرونا در مازندران افزایش می یابد
شمال نیوز : وی با اظهار نگرانی از مسافرت به شمال در تعطیلات پیش رو گفت: بررسی ها نشان می دهد بعد از هر تعطیلات و مسافرت پایتخت نشینان به شمال، میزان شیوع کرونا در این استانها افزایش می یابد ....(ادامه)
۱۳ محکوم به قصاص در مازندران از اعدام رهایی یافتند
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در شش ماهه نخست سال جاری، باتلاش، باکسب رضایت اولیائ دم ۱۳ محکوم به قصاص از اعدام رهایی کنند.(ادامه)
شمال نیوز: استاندار مازندران از بهره برداری و کلنگ‌زنی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومای طرح در استان طی هفته دولت سال جاری خبر داد. افتتاح یا کلنگ زنی ۲ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان طرح در مازندران طی هفته دولت
شمال نیوز: استاندار مازندران از بهره برداری و کلنگ‌زنی ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومای طرح در استان طی هفته دولت سال جاری خبر داد.(ادامه)
نهادهای بازرسی و اطلاعات استان باید دستگاه‌هایی که بی‌جهت قانون را زیر پا می‌گذارند و دلیل منطقی برای عدم اجرای قانون ندارند، مورد مواخذه قرار بدهند، بدانید این مشکلات ربطی به تحریم و ویروس کرونا ندارد.
 مدیران متخلف اقتصادی را به دستگاه قضایی معرفی کنید/ آمادگی دستگاه قضا برای تشکیل دادگاه ویژه تجارت
نهادهای بازرسی و اطلاعات استان باید دستگاه‌هایی که بی‌جهت قانون را زیر پا می‌گذارند و دلیل منطقی برای عدم اجرای قانون ندارند، مورد مواخذه قرار بدهند، بدانید این مشکلات ربطی به تحریم و ویروس کرونا ندارد. (ادامه)
اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در مازندران
با بالارفتن تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مازندران، محدودیت‌های بیشتری در استان اعمال شد.(ادامه)
بازگشایی ۲۲۸ دفتر گردشگری در مازندران
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به بازگشت دفاتر سیاحتی و جهانگردی در استان پس از یک دوره تعطیلی ناشی از کرونا فه فعالیت گفت: ۲۲۸ دفتر و شرکت سیاحتی در استان فعالیت دارند.(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد..... حسین زادگان : حمایت های روحی ، روانی و معیشتی بهزیستی تاثیر زیادی در کنتزل کرونا در مازندران داشت
شمال نیوز : استاندار مازندران گفت : حمایت های روحی روانی و کمک های معیشتی و توزیع لوازم بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر جامعه ی تحت پوشش تاثیر بسزایی در کنترل این بحران داشت که بهزیستی به خوبی از عهده آن برآمد.....(ادامه)
شمال نیوز : مهدی رازجویان گفت  :  از هم اکنون و حسب ابلاغ پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مجدد کارگاههای تولیدی و پروژه های عمرانی و اجرایی با حفظ الزامات بهداشتی آغاز می شود. زنگ فعالیت مجدد پروژه های عمرانی و اجرایی مازندران به صدا درآمد
شمال نیوز : مهدی رازجویان گفت : از هم اکنون و حسب ابلاغ پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت مجدد کارگاههای تولیدی و پروژه های عمرانی و اجرایی با حفظ الزامات بهداشتی آغاز می شود. (ادامه)
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تعداد ۸۰۴ واحد صنفی در استان مازندران به دلیل عدم رعایت دستورالعمل تعطیلی پلمب شده اند.
۸۰۴ واحد صنفی متخلف در مازندران پلمب شدند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: تعداد ۸۰۴ واحد صنفی در استان مازندران به دلیل عدم رعایت دستورالعمل تعطیلی پلمب شده اند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.